Idag var examinationen av vfu-uppgiften och den gick ut på att man skulle vara opponent och bedöma någons arbete och sedan vara respondent och få ens arbete bedömt av en klassis. Man var även tvungen att vara aktiv under de andras opponentskap.
Vet inte hur många timmar (och svett och tårar 😂) jag la ner på detta arbete, men det var många iaf!
Vi har bara gjort en liknande uppgift tidigare och även om jag hade fått med "alla delar" var jag lite nervös och räknade helt klart med komplettering.
Till min stora förvåning (och glädje!) fick jag vg (betyg: u, g och vg) och behövde inte komplettera något! 😄 detta gjorde självklart min dag så när jag kom hem blev det lyxmiddag för att fira! 😄


Nu ska jag plugga inför tentan nästa vecka och senare ikväll kommer min gofis hit 😍
Trevlig helg allihopa 😄

Kommentera

Publiceras ej